
Saznajte osnovne informacije o novom najavljenom Pozivu, za koji očekujemo da će uskoro biti objavljen!
Prihvatljivi prijavitelji:
- Pravna ili fizička osoba:
- mikro, mali ili srednji poduzetnik, uključujući novoosnovana poduzeća,
- na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj,
- ako je prijavitelj poduzeće koje podnosi projektni prijedlog novoosnovano poduzeće, a na dan koji prethodi danu podnošenja projektnog prijedloga ne smije biti starije od 36 mjeseci od dana osnivanja,
- mora biti registriran za obavljanje gospodarske djelatnosti najmanje u godini koja prethodi godini podnošenja projektnog prijedloga,
- u trenutku podnošenja projektnog prijedloga mora biti registriran za prihvatljive djelatnosti (sektore) u kojima provodi prihvatljive aktivnosti,
- ne posluju unutar sljedećih sektora (neprihvatljivi sektori):
- sektor J 58.2 Izdavanje softvera i K Telekomunikacije, računalno programiranje, savjetovanje, računalna infrastruktura i ostale informacijske uslužne djelatnosti prema NKD 2025,
- sektor primarne proizvodnje proizvoda ribarstva i akvakulture,
- sektor prerade i stavljanja na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture,
- sektor primarne proizvodnje poljoprivrednih proizvoda,
- sektor prerade i stavljanja na tržište poljoprivrednih proizvoda, u jednom od sljedećih slučajeva: ako se iznos potpore utvrđuje na temelju cijene ili količine tih proizvoda koji su kupljeni od primarnih proizvođača ili koje dotični poduzetnici stavljaju na tržište ili ako su potpore uvjetovane njihovim djelomičnim ili potpunim prenošenjem na primarne proizvođače,
- mora imati minimalno dva (2) zaposlena na puno radno vrijeme (na temelju sati rada) prema GFI-POD, odnosno poslovnim knjigama za obveznike poreza na dohodak za posljednju godinu za koju postoje dostupni službeni podatci,
- poslovni prihodi prijavitelja ne smiju iznositi manje od 100 % ukupno zatražene potpore prema GFI-POD, odnosno poslovnim knjigama za obveznike poreza na dohodak,
- mora imati iskazanu pozitivnu EBITDA-u (poslovni prihod – poslovni rashod + amortizacija) prema godišnjem financijskom izvješću, odnosno ne smije imati iskazan gubitak prema DOH obrascu, (godišnji iznos primitaka mora biti veći od kumulativnog ukupnog iznosa izdataka).
Prihvatljivost projekta:
- Aktivnosti projekta rezultirat će modernizacijom proizvodnih procesa i/ili značajnim unapređenjem modela poslovanja i/ili razvojem usluga.
- Predviđeno trajanje provedbe projekta nije duže od 12 mjeseci od dana početka provedbe projekta.
Prihvatljive aktivnosti:
- 1. Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika,
- 2. Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća (aktivnost se mora provoditi isključivo zajedno s gore navedenom aktivnošću).
Prihvatljivi troškovi:
- U okviru aktivnosti 1.: Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika:
- Troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje),
- Troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta),
- Troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta),
- Troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta),
- Troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti,
- Edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta.
- U okviru aktivnosti 2.: Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća:
- Usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).
- Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta:
- troškovi uredskog prostora (najam prostora, režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, i sl. te troškove održavanja uredskih prostora za potrebe provedbe Projekta).
Financiranje:
- Najniži iznos potpore: 30.000 EUR
- Najviši iznos potpore: 120.000 EUR
- Intenzitet potpore:
- MSP-ovi:
- Srednja poduzeća: do 50 % prihvatljivih troškova,
- Mala poduzeća: do 65 % prihvatljivih troškova,
- Mikro poduzeća: do 80 % prihvatljivih troškova.
- MSP-ovi koji su novoosnovani:
- Srednja poduzeća: do 55 % prihvatljivih troškova,
- Mala poduzeća: do 70 % prihvatljivih troškova,
- Mikro poduzeća: do 85 % prihvatljivih troškova.
- MSP-ovi: