U svijetu promjena ništa nije stalno, pa tako ni stari obrasci shvaćanja poslovnog odijevanja. Zastarjeli modeli odijevanja koji su poduzetnicama, jednako kao i poduzetnicima, nametali jednoobrazne stilove odijevanja su stvar prošlosti.
Mlađe generacije poduzetnica, naročito iz generacije milenijalaca, sa sobom su donijele neka nova pravila i poslovni ih je svijet objeručke prihvatio.
Klasična poslovna odjela i koktel haljine crnih, sivih i plavih tonova zamijenile su opuštene modernije varijante hlača, košulja i haljina u svim bojama i svih uzoraka. Visoke potpetice zamijenile su udobne cipele u kojima lakše možete juriti sa sastanka na sastanak. Markirane modne torbe manjih dimenzija zamijenile su velike i praktične torbe u koje stane sve što je potrebno tijekom jednog poslovnog dana – od prijenosnog računala, pametnog telefona, rokovnika, pa sve do sitnica koje poslovnoj ženi mogu zatrebati nakon radnog vremena: rezervna odjeće u slučaju da joj se dijete zaprlja na igralištu ili nekoliko komada upečatljivog nakita koji poslovnu kombinaciju može pretvoriti u savršenu kombinaciju za izlazak nakon radnog vremena.
Način odijevanja je prvo što će vaše potencijalne investitorice/investitore i poslovne partnerice/partneri primijetiti na vama, stoga se pobrinite da vaša odjeća govori i prije vas, da predstavlja ono što i tko vi jeste. I ne zaboravite da niti najmoćnija odjevna kombinacija ne može zamijeniti vaše samopouzdanje i stav. Budite sigurne u sebe i vjerujete kako zaslužujete to što želite. Neka vaš izgled reflektira vaš talent i vaše sposobnosti, to je ključ modernog poslovnog odijevanja i suvremen način interpretacije uzrečice „Ne odijevam se za posao koji imam, već za posao koji želim imati!“
Sadržaj internetske objave isključiva je odgovornost razvojne agencije IGRA Grada Ivanić-Grada.
„Razvoj usluga Razvojne agencije IGRA s ciljem unaprjeđenja informiranja za poduzetnike”