Novi izazovi koje stavljate pred sebe neka ujedno budu i vaša najveća motivacija.
Vođenje posla zahtijeva mnogo vremena – jedini način da budete zadovoljni svojim životom je da radite ono u što vjerujete.
Ne možemo znati rezultat naših nastojanja dok ih uistinu ne poduzmemo. Vjerojatnije je da ćete požaliti što niste pokušali, nego zato što ste pogriješili.
Vjerujte da možete uspjeti i pronaći ćete put kroz različite prepreke. Ako ga i ne pronađete, uvijek možete pronaći izgovor.
Poduzetnik je netko tko ima viziju o nečemu i želju da to ostvari. Održavajte svoju viziju jasnom cijelo vrijeme.
Najbrži put da promijenite sebe jest da se okružite ljudima koji već jesu onakvima kakvi želite biti.
Prevladati strah nije lako, no to je jednostavno nužno. Neustrašivost je poput mišića – što je više vježbamo, to postaje snažnijom.
Svijet je pun dobrih ideja, no uspjeh dolazi jedino djelovanjem.
Nitko nije odmah uspio i svatko je jednom bio početnik. Nemojte se bojati investirati vrijeme u svoju tvrtku.
Vaša energija ograničava ono što možete učiniti sa svojim vremenom – mudro upravljajte njome.
Nitko u poslu nije uspio sam, i oni koji to pokušaju uvijek će izgubiti od dobrog tima. Izgradite svoj vlastiti dobar tim da biste potaknuli svoj uspjeh.
Kad budete gradili svoj tim, zapošljavajte ljude prema karakteru i vrijednostima. Uvijek možete nekoga naučiti određene vještine, no ne možete učiniti da se nečije vrijednosti naknadno uklope u vašu tvrtku.
Povećati kapital gotovo je uvijek teže no što ste mislili da će biti i uvijek će trebati više vremena. Stoga napravite plan.
Imati svaki dan cilj pred sobom osigurava da ćete i raditi na njegovom ostvarenju. Postavite ciljeve i podsjetite sebe na njih svaki dan.
Mnogi poduzetnici ističu svoje pogreške kao najbolje učitelje. Kad učite iz vlastitih pogrešaka približavate se uspjehu – čak i onda ako isprva ne uspijete.
Poznavanje svojih potrošača jedan je od ključnih elemenata uspjeha. Ako potrošače poznajete bolje od bilo koga drugog bit će te sposobni isporučiti im rješenja koja trebaju.
Vaš najnezadovoljniji potrošač ujedno je i najbolji izvor za učenje. Dopustite nezadovoljnima da vas pouče o tome gdje su slabosti u vašoj usluzi.
Pretpostavka o tome što potrošači misle ili trebaju nikad neće dovesti do uspjeha. O tome ih morate izravno pitati i zatim pozorno slušati što kažu.
Kad trošite novac za svoj posao budite pozorni da ga trošite mudro. Vrlo je lako potrošiti mnogo na nepotrebne stvari i ubrzo ostati bez kapitala.
Nemojte igrati igru koju ne razumijete, čak i kad vidite da mnogo drugih ljudi zarađuju na njoj. Istinsko razumijevanje industrije kojom se bavite ključ je za postizanje uspjeha.
Sadržaj internetske objave isključiva je odgovornost razvojne agencije IGRA Grada Ivanić-Grada.
„Razvoj usluga Razvojne agencije IGRA s ciljem unaprjeđenja informiranja za poduzetnike”